my un-private journal
Holla!
refresh profile linkies flavors follow



Hello! Sofea / '97 / Malaysian / Introvert / Saggitarius / Caramel Macchiato!

put your cbox code.Makesure width below 200px




Day Spend Well.


 7 June 2015
Assalamualaikum and hii.
Second weeks of holiday and I'm doing nothing unless hang out with my Fat Giraffe last Sunday. Day spend well. Really enjoy it and he really make my day. Kesian dia, aku bawa dia round satu KLCC hari Ahad tu. Penat sampai seharian tertidur esoknya. Tengok cerita Insidious : Chapter 3 dekat NU Sentral. Cerita tu seram tapi dia asyik gelak je sepanjang cerita tu. Katanya , seronok tengok aku menjerit. Gila punya budak. First time aku jerit bila tengok cerita tu punya main happy dia like mission complete and like tercapai goals dia tengok aku terkejut. Tapi itu memang niat dia pun nak tengok aku menjerit. I ingatkan cerita tu takdelah seram mana. Tu berani gamble nak tengok dengan dia but aku silap and jadi bahan gelak dia.

Celebrate birthday dia yang tertangguh dengan Big Apple. First nak belikan Secret Recipe sebab dia kata tahun ni tak makan kek pun untuk birthday dia but dia nak Donut dengan muka kucing dia tu. Haih, really make me debar-debar you know. After belikan Big Apple, terus gerak pergi KLCC. Mula-mula lagi dah sesat dekat Avenue K. Then the tourist guard iaitu aku, asyik-asyik nak patah balik sebab tak ingat tempat nak ke KLCC Park. Lepas beberapa minit round-round dalam KLCC, finally we found the KLCC Park. And guess what? ada Kids Festival,kalau tahu ada Kids Festival tu , dah ajak both of my little sisters and mama pergi KLCC. After that, we both jalanlah ke KLCC Park dekat dengan tempat budak-budak mandi tu. Dah sampai tempat nak lepak, lupa pula nak beli air, Mau tercekik kalau makan tanpa air. Dan we both pun jalan patah balik pergi masuk balik ke dalam KLCC and cari air. Malas nak cerita panjang. Dah dapat air terus kitorang pergi patah balik ke taman and duduk dekat tempat yang terdekat. Finally, we celebrate his birthday. :3

He so cute lah. Makan comot. Kaki cepat kebas. I don't know why. Tapi semua litle thing tu buat dia look sooo cute. We take a few selfie. Time nak tangkap gambar dengan KLCC Tower aku minta dia yang tangkapkan then dia selfie nampak kepala aku je. pastu dia rendahkan badan dia. Suka buat muka bangga. Tak suka . Haha.

But the day just spend well. Thanks Fat Giraffe a day I will not forget.