my un-private journal
Holla!
refresh profile linkies flavors follow



Hello! Sofea / '97 / Malaysian / Introvert / Saggitarius / Caramel Macchiato!

put your cbox code.Makesure width below 200px




It's a Saturdate with my sayangs


Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum dan hai everybody? How's uguys day today? I hope you guys fill it with happy activities like beraya ke ? Haha. Almaklumlah, Syawal masih lagi kan ?
Hari ini aku penuhkan hari dengan dua orang yang paling aku sayang iaitu my belovely girlfriend (( a girl yang minat gila dengan Sephora tuu...)) and dengan my boy (( Giraffe lah siapa lagi.. )) hiks.
Acually, plan asal ialah aku keluar dengan kawan aku (( Sue si gadis aum aum )) tapi ada aral yang melintang melengkung melebar dan akhirnya tak dapat keluar dengan dia. Takde rezekilah kiranya. So, plan pun bertukar dengan aku keluar dengan my Partner in Crime ni dengan boy yang saya sayang ke Tengah Lembah di Kuala yang berlumpur.

Our day start dengan we both wake up pada pukul 9 lebih (( time ni jila dah siap dah while aku masih di atas katil haha...)). Aku mandi then terus siapsiap. Dalam pukul 10 lebih macamtu Mama jila bawa pergi breakfast dekat mana pun aku tak tahu. Haha, sorrylah bukan budak S.A. After that Mama Papa jila hantar ke ktm.

Sampai sana dalam pukul 12 lebih, first place jila serang is Sushi King. Ergh dah lama tak makan sushi so dia jadi cam .. mmm... mmm.. mmm.. Jila je makan banyak gila. Then I say kat dia lepas ni lunch sama (( time ni i tak tengok jam lagi)) then baru sedar yang apa aku makan dengan jila tu lah makan tengahari.

Dapat whatsapp dari my boy, dia dah sampai, Then we meet, I biarkan Jila pergi shopping sendiri (( like seriously, i serba salah biarkan dia berseorang. hmm.. sorry jila.)). Teman boy breakfast eventho time tu sepatutnya lunch dekat McD. Dah kenyangkan perut nyum nyum. Kitorang pergi beli tiket wayang, cerita minions (( Like serously, i fall in heart with this movie. bananananananananananana..., okay stop! )). Sementara tunggu masa tuk masuk hall cinema, kitorang jalan-jalan and borak borak sekitar tengah lembah tu sampailah ke The Garden.

Habis je kitorang tengok cerita The Minions tu, i call jila samada dia dah habis shopping ke belum and ajak dia layan my second round movie (( chill lah baru kul empat kut time tu, hehe)) . I and boy jalan-jalan nak panaskan badan sikit sementara tunggu jila datang je GSC. Dah panaskan badan, jumpa jila depan GSC dan beli tiket wayang yang kedua for me and boy cerita Ant-Man (( I give 9/10 for this movie. Daebak!! Gempak gila. Kalau uguys belum tengok. Better tengoklah.)). Habis movie around pukul 8 malam. I, Jila and Boy pun balik ke tempat masing-masing.

To be honest, harini aku rasa cam goals aku tercapai like, aku dapat spend time aku dengan dua orang yang aku sayang sangat-sangat. Banyak duit labur, but u know what? duit or money kau takkan terasa lebur dia sangat bila kau dapat something yang agak priceless. I am gonna do my best to keep both of you. Serious talk. Sayang aku pada diorang sangat dalam lah, like dalam lautan hindi tu mungkin lah kot sebab sayang aku tak terukur dalamnya pada diorang dua ni haha.

Thanks boy, jila for spending your time with me .
Love you guys so much.
xoxo
ur P.IC and princess. ngeh ngeh hiks.