my un-private journal
Holla!
refresh profile linkies flavors follow



Hello! Sofea / '97 / Malaysian / Introvert / Saggitarius / Caramel Macchiato!

put your cbox code.Makesure width below 200px




Unperfect Raya


Alhamdulillah. Malam raya dah naa. After a month of fasting, akhirnya sampai and sempat juga sambut bulan Syawal tuk tahun ni. Baru lepas habis isi kuih dalam balang. Sambil isi kuih sambil suap masuk mulut sendiri haha. Hmm.
Esok dah raya dah tapi feeling raya tu tak mai lagi mungkin dah tiba masanya aku sambut raya bersama ahli baru a.k.a Inci Husband ngeh ngeh. (Amboii gatai!) . Hahaha but seriously rasa nak beraya tu tak ada sangat dah. Dah tak semeriah dulu. Mungkin sebab raya ni tak ada Inci Aabah disisi buat rasa nak raya tu tak ada. Mungkin juga sebab tahun ni tak ramai sibuk nak raya sebab Abe Sepupu nak kahwin so ramai fokus nak siapkan majlis kahwin dia itu termasuklah aku yang dapat tugas mengubah hantaran kain pasang dia. (Tak terror pun nak buah gubahan gubahan ni, aku tak tahu lah gubahan tu jadi apa nanti ). Mungkin juga sebab aku duk pikiaq aku punya final year jadi mood nak raya tu tak mai sebab dia pun tahu aku malas nak sambut raya tahun ni. Yes. That's the main reason. Aku malas nak sambut raya tahun ni. Inci Aabah tak ada di sisi tahun ni. Membuatkan raya tahun ni tak rasa meriah. Bukan tak pernah macam ni cuma bila kau dah besar kau terasa nak sangat sambut raya dengan semua ahli keluarga kau termasuk dengan Inci Aabah. Hm.
It is unperfect raya because Inci Aabah tak ada disini. 
I wish he was right here now with us. Never mention about this thing to him but siapa taknak sambut raya dengan Inci Aabah kan ? Hm.
Selamat Hari Raya Aidilfitri semua 